1. Zakaz używania urządzeń rejestrujących
W klubie obowiązuje całkowity zakaz korzystania z telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych, kamer oraz innych urządzeń rejestrujących dźwięk lub obraz.
2. Wstęp wyłącznie dla osób pełnoletnich
Do klubu mają wstęp wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.
3. Zasada zgody
Przed nawiązaniem jakiegokolwiek kontaktu fizycznego należy uzyskać wyraźną zgodę drugiej osoby.
4. Dyskrecja i swoboda
W klubie panuje całkowita dyskrecja i swoboda. Możesz wszystko, ale nie musisz nic. Osoby łamiące regulamin zostaną wyproszone z klubu.
5. Stan trzeźwości
Osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających nie będą wpuszczane do klubu.
6. Zakaz płatnych usług seksualnych
Płatne świadczenie usług seksualnych na terenie klubu jest surowo zabronione. Naruszenie tego zakazu skutkuje dożywotnim zakazem wstępu do klubu oraz wezwaniem policji.
7. Dress code
•Na poziomie 0 przez całą noc można przebywać w ubraniu. Obowiązuje dress code: elegancki, smart casual lub erotyczny.
•Na poziomach 1 i 2 wymagany jest strój erotyczny lub bielizna – wejście w ubraniu nie jest możliwe.
•Stroje nieakceptowane, które uniemożliwiają wejście do klubu, to m.in. dresy, klapki oraz krótkie spodenki u panów. U pań nie wymagamy butów na obcasie – zależy nam, aby nasi goście wyglądali stylowo, ale czuli się swobodnie i komfortowo.
•Na niektórych imprezach obowiązuje konkretny rodzaj przebrania (np. na Halloween). Informacje o takich wymaganiach zawsze znajdują się w opisie wydarzenia.
•Ważne: ręcznik NIE JEST akceptowany jako strój.
8. Zakaz uprawiania seksu w strefie barowej
W strefie barowej obowiązuje całkowity zakaz uprawiania seksu. Strefa ta służy wyłącznie do relaksu, rozmów i spożywania napojów.
9. Dostęp do przestrzeni klubu
Wszystkie pomieszczenia i wyposażenie klubu są dostępne w cenie biletu. Klub nie gwarantuje jednak żadnych doznań erotycznych.
10. Higiena i porządek
•Prezerwatywy są dostępne bezpłatnie w każdym pomieszczeniu – po zużyciu należy je wyrzucić do kosza.
•Po zakończonej zabawie pokoje powinny zostać pozostawione w takim stanie, w jakim zostały zastane. Zużyte prześcieradła, ręczniki i prezerwatywy należy wyrzucić do odpowiednich pojemników znajdujących się na terenie klubu.
11. Obowiązek używania prezerwatyw
Podczas imprez w klubie obowiązuje nakaz używania prezerwatyw (dostępnych w klubie lub własnych). Wyjątek stanowi sytuacja, gdy uczestnicy zabawy wyrażają na to obustronną chęć i zgodę.
12. Partnerskie nieporozumienia
Wszystkie partnerskie konflikty i nieporozumienia powinny być rozwiązywane poza murami klubu.
13. Komunikacja językowa
Obsługa klubu płynnie komunikuje się w językach polskim i angielskim. Osoby nieposługujące się żadnym z tych języków nie będą wpuszczane na teren klubu, aby zapewnić bezpieczeństwo zarówno gościom, jak i personelowi.
14. Prawo obsługi do interwencji
Obsługa klubu ma prawo wyprosić gości z imprezy w przypadku nagannego zachowania, nieprzestrzegania regulaminu, a także bez podania przyczyny.